Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti – Bc. Jiří März
Bc. Jiří März
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Analysis of marketing activities of the selected company
Abstract:
Tato závěrečná práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve vybrané firmě. Cílem studie je zhodnotit účinnost marketingových strategií a jejich vliv na zákazníky. V průběhu zpracování bakalářské práce byly využity vědecké metody jako například deskripce, analýza, syntéza, PESTEL analýza, Porterova analýza a SWOT analýza, indukce a dedukce. Výsledky poskytují důležité informace pro optimalizaci …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of marketing activities in a selected company. The aim of the study is to evaluate the effectiveness of marketing strategies and their impact on customers. In the course of scientific methods such as description, analysis, synthesis, PESTEL analysis, Porter analysis and SWOT analysis, induction and deduction. Results provide important information for the optimization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/vx8b8/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Martin Pop, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Kocourek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s.
Karel Fridrich -
Analýza marketingových aktivit vybrané organizace
Tereza Hyšková -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Analýza marketingových aktivit ve firmě včetně metrik efektivnosti
Filip Rakovan -
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Filip Červený -
Analýza marketingových aktivit hotelu
Andriy Stochanyn -
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
Michal Jilka -
Analýza marketingových a propagačních aktivit u organizátorů veřejné dopravy
Petra Hrdličková