Učitel současné české školy - radosti a problémy – Tomáš BAYER
Tomáš BAYER
Diplomová práce
Učitel současné české školy - radosti a problémy
Teacher of contemporary Czech school - pleasures and problems
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na učitele české současné školy. Zabývá se tím, jaké jsou skutečné problémy a starosti, ale i radosti a pozitiva při výkonu učitelské profese. Obsahuje dvě základní části - teoretickou a praktickou a je rozdělena do 4 kapitol. V první kapitole obecně sledujeme historický vývoj, proměny v čase, boj za vysokoškolskou přípravu i současnou situaci učitelské profese. Zabýváme …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the teacher of the current Czech school. It deals with their real problems and worries as well as the joys and advantages of their professional lives. The first chapter looks at the historical development in general, the changes in time, the fight for the university education and also the current situation of teachers in Czech schools. It deals with the teachers' position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Josef Mrhač, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAYER, Tomáš. Učitel současné české školy - radosti a problémy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Rizika práce složek Integrovaného záchranného systému ve vztahu k jejich finančnímu ohodnocení
Kummerová Kummerová -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová -
Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák a žák - učitel
Ivana DANIELOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žáky na druhém stupni základní školy
Tereza Weingartová -
Vyhořelá učitelka a její komunikace ve škole
Eva Ulrichová -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
Kázeň jako fenomén spojený s pohlavím učitele - učitelky, žáka - žákyně
Diana KOZLOVÁ