Vymezení obsahu vzdělávání na odborném učilišti – Bc. Marie Karafiátová
Bc. Marie Karafiátová
Diplomová práce
Vymezení obsahu vzdělávání na odborném učilišti
Determination of education content at the vocational school
Anotace:
Anotace: Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby školního vzdělávacího programu pro obor vzdělání Kuchařské práce s ohledem na vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a se specifickými poruchami učení a chování.Abstract:
Abstract: This Diploma Work is concerned with the problems of the School Educational Programme creation for the field of Culinary Works with reference to the education of students with mild mental impairment and specific learning and behaviour difficulties.Klíčová slova
Klíčová slova Národní program rozvoje vzdělávání v ČR reforma školství klíčové kompetence rámcový vzdělávací program školní vzdělávací program vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole žák s lehkým mentálním postižením specifické poruchy učení a chování. Key words The National Educational Development Programme in the Czech Republic the educational reform key competences the Framework Education Programme the School Education Programme the education of students with special educational needs at secondary schools a student with a mild mental impairment specific learning a behaviour difficulties.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tjznu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Tomáš WALOSZEK -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
The Impact of Visual Aids on Vocabulary Learning at Lower Secondary Schools
Jelena Marjanović -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová