Bc. Lucie LAKOMÁ
Diplomová práce
Slovní úlohy v učebnicích
Tasks in books
Anotace:
Vývoj slovních úloh se měnil s vývojem jazyka, proto se diplomová práce Slovní úlohy v učebnicích zaměřuje jak na matematické, tak i lingvistické hledisko slovních úloh. V teoretické části se diplomová práce věnuje klasifikaci a historickému vývoji slovních úloh, zařazení tohoto tématu ve Školních vzdělávacích programech a jazykové stránce zadání slovních úloh, kde je také pozornost věnována čtenářské …víceAbstract:
The development of word problems has been changing together with the language development, and that is why this Thesis Tasks in books is concentrating on mathematical as well as linguistic point of view of word problems. The theoretical part of the Thesis is focus on the classification and historical development of word problems, inclusion of this topic in School Education Programs, and the language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Ferdiánová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAKOMÁ, Lucie. Slovní úlohy v učebnicích. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a střední školy - Učitelství Českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza žákovských řešení inverzně formulovaných slovních úloh na prvním stupni základní školy
Eliška KONOPÍKOVÁ -
Logicko-didaktická analýza řešení slovních úloh v matematice na 2. stupni ZŠ
Ludmila PECHÁČKOVÁ -
Historie slovních úloh ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ
Radmila SULKOVÁ -
Historie matematiky jako motivační činitel ve výuce matematiky v 5. ročníku
Petra JANEČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
Kristýna RYŠKOVÁ