Bc. Valeriia Stakhovska

Master's thesis

B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise

B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology Enterprise
Abstract:
Cílem daného výzkumu je vypracování strategie digitálního marketingu pro B2B společnost, která působí na globálním trhu IT poradenských služeb. Hlavní náplní práce je vedení digitálních transformací pro B2B klienty integrací main-streamového IT a nasazením digitálních řešení v měřítku, aby se dosáhlo lepších obchodních výsledků. Teoretická část Vypracovat literární rešerši týkající se konceptů digitálního …more
Abstract:
The aim of the given project is developing of the digital marketing strategy for B2B company that operates in the global market of IT consulting services. The main scope of work is developing a B2B digital marketing strategy using strategical marketing tools and effective digital advertising platforms to increase global brand awareness. The theoretical part Elaborate a literature review concerning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Stakhovska, Valeriia. B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe