Patrícia Šulíková

Diplomová práce

Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company

Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření komunikační strategie k otevření internetového obchodu, prodávajícímu vodárenský, topenářský a plynárenský sortiment. Strategie je založená na výzkumu chování zákazníků a jejich přijetí nových technologií. Primární kvantitativní výzkum byl proveden formou dotazníku, na který odpovědělo osmdesát stávajících zákazníků zkoumané společnosti. Výsledná data byla analyzována …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to create marketing communication strategy for an online storelaunch operating in sanitary, heating and plumbing (SHP) retail based on a study of thebehaviour and technology acceptance of their customers. Primary quantitative research wasconducted in form of a survey and 80 responses from current customers of case company wereobtained. The data were analysed descriptively …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Olli Kuivalainen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78282