Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia – Bc. Zurabi Shurgaia
Bc. Zurabi Shurgaia
Diplomová práce
Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
Marketingová komunikace v sociálních médiích v České republice a Gruzii
Anotace:
Shurgaia, Z. Marketingová komunikace v sociálních médiích v České republice a Gruzii. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2019.Tématem diplomové práce je „Marketingová komunikace v sociálních médiích v České republice a Gruzii“. Hlavním cílem je srovnání marketingové komunikace skrz sociální media mezi Českou republikou a Gruzií. Posléze identifikovat nejefektivnější způsob propagace použitím …víceAbstract:
Shurgaia, Z. Social media marketing communication in the Czech Republic and Georgia. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.The topic of the master thesis is “Social media marketing communication in the Czech Republic and Georgia”. The main objective of this thesis is to compare social media marketing communication in the Czech Republic and Georgia, to identify the most effective way of promotion …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2019
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace škálovatelné architektury webové aplikace GoodAccess
Michal POPČÁK -
Uživatelská rozhraní v desktopových a mobilních aplikacích
Lukáš Smítal -
Návrh a optimalizace GUI
Karolína Bartošová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
The Perceived Value and Effect of Social Media Marketing on Customer Engagement
Nabi Abbasaliyev -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon