Bc. Václav Kraus

Bakalářská práce

Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt

Marketing Communication Campaign of a Chosen Product
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt za využití optimálních nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsem vysvětlil základní pojmy, které se váží k danému tématu. V aplikační části jsem se zaměřil na charakteristiku vybrané společnosti a její služby. Vypracoval jsem SWOT analýzu firmy, marketingový průzkum formou dotazníku a kvalitativního …více
Abstract:
The aim of my bachelor's thesis was to propose a suitable marketing campaign for a selected product with the use of optimal marketing mix tools. I explained the basic terms pertinent to the given topic in the theoretical part. In the application part, I focused on the characteristics of the selected company and its services. I performed the SWOT analysis of the company, a marketing survey in the form …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní