Bc. Adam Zubík

Diplomová práce

Marketingový mix ve službách

Marketing mix in the services
Anotace:
Cílem diplomové práce je posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb vybrané společnosti a zároveň formulace návrhů pro zlepšení. První část práce se zaměřuje na vymezení jednotlivých prvků marketingového mixu z teoretického hlediska. V další části práce je představena samotná společnost. V praktické časti je vykonáno několik výzkumů, jednak pro zhodnocení využívání nástrojů marketingového …více
Abstract:
The primary goal of the thesis is to evaluate the particular tools of the marketing mix of services of the selected company and also outline any suggestions for improvement. The first part of the thesis focuses on defining those particular elements of the marketing mix from a theoretical perspective which is then followed by a brief introduction of the company. The practical part is the subject of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ksiul/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management