Bc. Adam Zubík
Master's thesis
Marketingový mix ve službách
Marketing mix in the services
Abstract:
Cílem diplomové práce je posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb vybrané společnosti a zároveň formulace návrhů pro zlepšení. První část práce se zaměřuje na vymezení jednotlivých prvků marketingového mixu z teoretického hlediska. V další části práce je představena samotná společnost. V praktické časti je vykonáno několik výzkumů, jednak pro zhodnocení využívání nástrojů marketingového …moreAbstract:
The primary goal of the thesis is to evaluate the particular tools of the marketing mix of services of the selected company and also outline any suggestions for improvement. The first part of the thesis focuses on defining those particular elements of the marketing mix from a theoretical perspective which is then followed by a brief introduction of the company. The practical part is the subject of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ksiul/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová