Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic – Polina Gavrilova
Polina Gavrilova
Diplomová práce
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Účinnost srovnávací reklamy v České republice
Anotace:
Tato práce si klade za cíl analyzovat účinnost přímé versus nepřímé srovnávací reklamy v nízko a vysoko kontextových komunikačních kulturách v České republice. Tyto dvě skupiny zastupují čeští spotřebitelé a vietnamská menšina. Cílem je zjistit potenciální rozdíly v přístupu k této marketingové technice mezi dvěma kulturně odlišnými skupinami. Účinnost reklamy byla měřena pomocí dvou konstruktů: postoj …víceAbstract:
This thesis aims to analyze the effectiveness of Direct versus Indirect comparative advertising in low and high-context communication cultures in Czech Republic. These two groups are represented by Czech consumers and Vietnamese minority. The goal is to determine potential differences in the attitude towards this marketing technique among the two culturally distinguished groups. The effectiveness of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78895
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2020
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78895
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis of Effectiveness of Inflation Targeting as a Monetary Policy Framework: A case of the United Kingdom and Canada
Shivalee Singh -
Etnické minority v komunikaci - Vietnamci
Jaroslava SCHUHOVÁ -
Využití literárních příběhů jako nástroj zmírňování předsudků vůči minoritám na základní škole
Monika BRACHTLOVÁ -
Sebehodnocení v oblasti vzhledu jako moderátor vlivu typu reklamní fotografie na postoj k reklamě
Lucie Kučerová