Podnikatelský plán na rekonstrukci výrobny lahůdek ve společnosti Lahůdky -Palma spol. s r. o. – Bc. Dominika Dvořáková
Bc. Dominika Dvořáková
Diplomová práce
Podnikatelský plán na rekonstrukci výrobny lahůdek ve společnosti Lahůdky -Palma spol. s r. o.
The Business Plan for Reconstruction of Delicatessen Processing Plant in Lahůdky-Palma spol. s r. o.
Anotace:
Obsahem této práce je zpracování podnikatelského plánu na rekonstrukci stávající výrobny lahůdek ve společnosti Lahůdky-Palma spol. s r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. Teoretická část se skládá z teoretických východisek, věnuje se vymezením a důležitosti podnikatelského plánu, jeho funkcemi, strukturou a podrobným obsahem vybraných kapitol. Praktická část je případovou studií, která …víceAbstract:
The aim of this thesis is to prepare the Business Plan for Reconstruction of Delicatessen Processing Plant in Lahůdky-Palma spol. s r.o. The study is broken down into two main chapters. The theoretical part of the study covers available theoretical assumptions, determines the Business Plan framework, its significance, functions, structure, and it presents selected chapters in detail. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tcpys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
- Oponent: Ing. Stanislava Čížková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Nástroj pro výpočet vnitřního výnosového procenta (IRR - internal rate of return)
Petr Husák -
Čistá současná hodnota investice ve stavebním podniku
Adam Kindl -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy
David Kryštof -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová