Strategie marketingového řízení firmy – Bc. Anastasiia Makarova
Bc. Anastasiia Makarova
Master's thesis
Strategie marketingového řízení firmy
Strategy of Company Marketing Management
Abstract:
Cílem v rámci mé diplomové práce na téma "Strategie marketingového řízení firmy" je provést situační analýzu vybrané společnosti, a to na základě rešerše relevantních zdrojů a současného stavu znalostí v této oblasti. Pro tento účel jsem si vybrala společnost Mixit, s.r.o. se sídlem v Praze. Celý postup práce bude založen na použití deskriptivních a analytických metod, založených na studiu dokumentů …moreAbstract:
The aim of my thesis on "Marketing Management Strategy" is to conduct a situational analysis of a selected company, based on research of relevant sources and the current state of knowledge in this area. For this purpose, I have chosen Mixit, s.r.o., based in Prague. The entire process will be based on the use of descriptive and analytical methods, based on document study. The results of the situational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Václav Kala, CSc.
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAKAROVA, Anastasiia. \textit{Strategie marketingového řízení firmy}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/60fikt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového plánu
Michal Mikeska -
Strategie marketingového řízení firmy
Magdaléna Mošnová -
Strategie marketingového řízení firmy
Yuliya Kryvel -
Návrh marketingového plánu
Petra Jíchová -
Tvorba marketingového plánu
Aneta Kovaříčková -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Návrh strategie marketingového mixu společnosti „X“
Miroslav Soukup -
Návrh strategie marketingového mixu vzdělávacích programů
Michaela Sztulová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights