Veronika Kulíšková

Bakalářská práce

Employer branding v podniku Conseq IM

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku brandingu a náboru, analyzovat trh, rozebrat podnikatelskou strategii a popsat marketingové trendy. Cílem praktické části je analyzovat vnímání značky zaměstnavatele jejími zaměstnanci …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the perception of the employer's brand externally and internally at Conseq IM. The aim of the theoretical part is according to literature and online articles to describe and explain the issues of branding and recruitment, to analyse the market, to go into entrepreneurial strategy and to describe the trends of marketing. The goals of the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty