Michaela Kremlíková, DiS.

Bakalářská práce

O práci bankéře

Banker's Duties
Anotace:
V konkurenčním prostředí se stále více banky snaží orientovat na zákazníka již ne prostřednictvím moderních komunikačních technologií jako je internet, ale formou osobního kontaktu s klientem. Hlavně v období ekonomické krize, kdy je důležité udržet si stálého klienta, ale i získat co nejvíce nových klientů oproti konkurenci. Banka využívá prvního kontaktu s nově příchozím potencionálním klientem prostřednictvím …více
Abstract:
As the competition is getting sharper and sharper these days, banks tend to offer its clients more that just the modern telecommunication technologies like the internet, the banks prefer to attract its clients by the personal contact. Given the current circumstances of the crisis, banks are forced to figur for its clients even more. The first contact of the bank with its clients helps to find out the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2009
  • Vedoucí: Ing. Marcela Soldánová
  • Oponent: Ing. Zbyněk Kalabis

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management