Bc. Thandiwe Ntuli

Diplomová práce

The internet as an effective marketing tool for small businesses

The internet as an effective marketing tool for small businesses
Anotace:
The internet has changed the way businesses do marketing. Where marketing was once limited to a particular location, the internet with its potential as a marketing tool has widened the targeted customer base and removed geographical boundaries. In today’s economy, it is difficult for a company to succeed without using the internet. Most of the world’s economy is reliant on the internet, for communication …více
Abstract:
The internet has changed the way businesses do marketing. Where marketing was once limited to a particular location, the internet with its potential as a marketing tool has widened the targeted customer base and removed geographical boundaries. In today’s economy, it is difficult for a company to succeed without using the internet. Most of the world’s economy is reliant on the internet, for communication …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Matteo Olivieri

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.)