Pavel Oliva

Bakalářská práce

Motion capture a jeho využití v indie herním průmyslu

Motion capture and its use in indie game development
Anotace:
Tato práce se zabývá technikou záznamu pohybu a jeho využitím v zejména zábavním průmyslu. Práce se snaží zmapovat historický vývoj, aktuální stav a předpokládanývývoj této technologie. Práce nahlíží na některé hardwarové a softwarové řešení motion capture. Podstatnou část práce tvoří realizace motion capture systému v nízkonákladových podmínkách.
Abstract:
This document deals with the technique of motion capture and its use in an entertainment industry. The work tries to map the historical development, current state and expected development of this technology. The work looks at a hardware and software motion capture solutions. A substantial part of the work is the implementation of the system in indie development conditions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Pavel Hruboš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 60yxax 60yxax/2
23. 5. 2020
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 5. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.