Jakub Plánka

Bakalářská práce

Marketingová strategie Radničního pivovaru v Jihlavě

Marketing strategy of Radniční pivovar in Jihlava
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií Radničního pivovaru v Jihlavě. Cílem práce je zhodnotit pomocí teoretických poznatků z marketingu současnou marketingovou strategii Radničního pivovaru v Jihlavě a případně navrhnout její zlepšení. V první části se práce zaměřuje na situaci pivovarů v ČR a také na současné postavení minipivovarů na tomto trhu. Druhá část se věnuje především vybranému pivovaru …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Radniční pivovar in Jihlava. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and to suggest possible improvements. The first part of thesis focus on the situation of market with beer in Czech Republic and also situation of mini-breweries on this market. The second part focus more on chosen brewery and its current situation. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49477