Marketingová strategie Radničního pivovaru v Jihlavě – Jakub Plánka
Jakub Plánka
Bakalářská práce
Marketingová strategie Radničního pivovaru v Jihlavě
Marketing strategy of Radniční pivovar in Jihlava
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií Radničního pivovaru v Jihlavě. Cílem práce je zhodnotit pomocí teoretických poznatků z marketingu současnou marketingovou strategii Radničního pivovaru v Jihlavě a případně navrhnout její zlepšení. V první části se práce zaměřuje na situaci pivovarů v ČR a také na současné postavení minipivovarů na tomto trhu. Druhá část se věnuje především vybranému pivovaru …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Radniční pivovar in Jihlava. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and to suggest possible improvements. The first part of thesis focus on the situation of market with beer in Czech Republic and also situation of mini-breweries on this market. The second part focus more on chosen brewery and its current situation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix Jihlavského radničního právovárečného pivovaru, a.s.
Veronika Čápová -
Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě
Václav Šlehubr -
Uplatnění nových trendů v marketingové komunikaci pro Oblastní Galerii Vysočiny v Jihlavě.
Adam Pekař -
Marketingový výzkum spokojenosti cestujících v městské hromadné dopravě v Jihlavě
Karel Trojan -
Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic s prodejnou Camaieu v Jihlavě
Petra Šuhajová -
Využití marketingu pro zavedení nabídky osobních tréninků tenisu pro děti v Jihlavě
Karel Vesecký -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý -
Pivovary a minipivovary v Kraji Vysočina, regionálně geografická analýza
Martin Drdla