Bc. Eva Šlesingrová

Diplomová práce

Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube

Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Anotace:
Placené spolupráce na YouTube jsou poměrně novou formou influencer marketingu. Jedná se o typ reklamy, kde Youtubeři osobně představují produkt přímo ve videu, které je sponzorováno. Tato práce se zaměřuje na použití humoru v rámci reklamní části videa. Pro analýzu bylo vybráno pět reakčních kanálů, u kterých se analyzoval humor z různých aspektů, od teorií, módů po neverbální humor. Analýza byla formo …více
Abstract:
Paid partnerships are quite a new form of influencer marketing. It is a kind of adver-tising where YouTubers personally introduce the product directly in the video that is being sponsored. This thesis focuses on the usage of humour in the advertisement. Five reaction channels were selected for the analysis in which humour was analyzed from various aspects, from theories, modes to nonverbal humour. …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
  • Oponent: prof. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta