Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube – Bc. Eva Šlesingrová
Bc. Eva Šlesingrová
Diplomová práce
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Anotace:
Placené spolupráce na YouTube jsou poměrně novou formou influencer marketingu. Jedná se o typ reklamy, kde Youtubeři osobně představují produkt přímo ve videu, které je sponzorováno. Tato práce se zaměřuje na použití humoru v rámci reklamní části videa. Pro analýzu bylo vybráno pět reakčních kanálů, u kterých se analyzoval humor z různých aspektů, od teorií, módů po neverbální humor. Analýza byla formo …víceAbstract:
Paid partnerships are quite a new form of influencer marketing. It is a kind of adver-tising where YouTubers personally introduce the product directly in the video that is being sponsored. This thesis focuses on the usage of humour in the advertisement. Five reaction channels were selected for the analysis in which humour was analyzed from various aspects, from theories, modes to nonverbal humour. …víceKeywords
reaction channels paid partnerships YouTube humour in advertisements analysis of humour humour processes humour types humorous techniques nonverbal humour multimodal analysis influencer marketing reakční kanály placené spolupráce humor v reklamě analýza humoru procesy humoru typy humoru techniky humoru nonverbální humor multimodální analýza
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lekya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Anglický jazyk a literatura / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising
Magdalena Szczepanik -
A Multimodal Discourse Analysis of the Metaphorical Meanings in Environmental Advertisements
Silvie Figurová -
Zobrazování nahoty a erotických motivů v televizní reklamě
Lucie SKÝPALOVÁ -
Analysis of Millennial Humour in Select Instagram Reels
Martin Kräussl -
Application of separation techniques for analysis of phytochemical compounds
Vendula Roblová -
Analysis of Millennial Humour in Select Instagram Reels
Martin Kräussl