Iveta Pokorná
Bakalářská práce
Podpora exportu v České republice
The support of export in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce pojednává o podpoře exportu v České republice. V první části práce jsou popsány teorie a efekty mezinárodního obchodu, význam zapojení se do ekonomických vztahů pro jednotlivé země a rovněž je součástí analýza zahraničního obchodu České republiky. Druhá kapitola se věnuje Exportní strategii České republiky pro období 2012-2020 a stanovuje východiska, na základě kterých byla formulována, …víceAbstract:
This thesis deals with the support of export in the Czech Republic. The first part of the thesis describes theories and effects of international business, the importance of getting involved in economical relationships for the states and the analysis of foreign commerce of the Czech Republic is also included. The second part focuses on the Export Strategy of the Czech Republic for the period from 2012 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60513
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Martina Jiránková
- Oponent: Barbora Fialová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60513
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání principů Corporate Governance v rozvinutých ekonomikách a v zemích střední a východní Evropy
Anastasiya Tishchenko -
Soupisy památek historických a uměleckých v království Českém jako klíčová edice České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění
Ondřej MAREK -
Role a vliv zájmových skupin v procesu formování vnitřního trhu s elektřinou a zemním plynem EU. Případová studie přípravy a schvalování 3. liberalizačního balíčku
Lenka Kovačovská -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková