Lucie Dudová

Bachelor's thesis

Podnikatelský plán módní značky

The Business Plan of a Fashion Brand
Abstract:
V teoretické části jsou zpracovány odlišné přístupy k sestavení podnikatelského plánu. Využita je jak česká tak i zahraniční literatura. Jsou popsány přístupy k tvorbě inovativních konceptů pro nové podnikání. V praktické části je v návaznosti na teorii vypracován koncept módní značky, tak aby se odlišoval od již existujících. Na něj navazuje podnikatelský plán zaměřený na založení nové módní značky …more
Abstract:
The various scenarios of approaching the business plan creation are described in the theoretical part. Both Czech and foreign sources were utilized. New and innovative ways of creating concepts for new business models are described. Following the theoretical base is created a unique concept for a starting fashion brand. The business plan describes details of the fashion brand launching process. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Jana Müllerová
  • Reader: Blanka Habrmanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50834

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management