Somya Bhatnagar

Master's thesis

The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry

The factors influencing consumer buying behavior in Indian Civil Aviation Industry
Abstract:
V dnešním vysoce konkurenčním a náročném světě, letecké společnosti se snaží získat podíl na trhu a udržet jejich ziskovost. Snaží se přijít s novými a originálními způsoby, jak přilákat zákazníky na svou stranu a to nikdy nebylo tak složité v tomto světě moderních informačních a komunikačních technologií. V tomto článku se pokusím zhodnotit z hlediska indického cestujícího to, co je potřeba zvážit …more
Abstract:
In today's fiercely competitive and demanding world, the airlines are struggling to gain market share and sustain their profitability. They are trying to come up with new and unique ways to lure customers over to their side instead of their competitors and it has never been so complicated in this world of advanced information and communication technologies.In this paper I try to evaluate from an Indian …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2015
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Omer Emeksiz

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57903