Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Marie Soldánová
Bc. Marie Soldánová
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikační strategii Divadla F. X. Šaldy v Liberci. V teoretické části se autorka zabývá literární rešerší v oblasti marketingové komunikace s ohledem na specifika jednotlivých nástrojů ve veřejném sektoru. Praktická část diplomové práce analyzuje hospodaření Divadla F. X. Šaldy Liberec a zachycuje základní ekonomické ukazatele v desetiletém časovém období. Důraz …viacAbstract:
The thesis addresses a communication strategy of F. X. Šalda´s Theatre in Liberec. In the theoretical part, the author deals with literary research in the area of marketing communication considering the specifics of instruments in the public sector. The practical part of this thesis analyzes the management of the F. X. Šalda´s Theatre and describes the development of the basic economic indicator in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Soldánová, Marie. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Názov
Vložil
Vložené
Práva