Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek – Lucie Musilová
Lucie Musilová
Bachelor's thesis
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Current food quality brands - quantity vs. brand quality
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou označení kvality potravin v České republice, konkrétními značkami kvalit a marketingovou komunikací. Dále zjišťuje aktuální komunikační strategií značek kvality a vnímání současného potravinového trhu spotřebiteli. Autorovi jde o potvrzení hypotézy, podle které jsou značky kvality vnímány jako nevěrohodné, a proto nejsou vyhledávané. Tato hypotéza se ze …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of food quality labeling in the Czech Republic, specific quality labels and marketing communication. It also examines the current communication strategy of quality labels and consumer perception of the current food market. Author’s goal is to confirm hypothesis that quality labels are perceived as unreliable and therefore not sought after. This hypothesis was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Tomáš Roreček
- Reader: Petra Průšová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUSILOVÁ, Lucie. \textit{Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/61jzj7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Značky kvality potravin na českém trhu
Dominika SKALOVÁ -
Značky kvality potravin na českém trhu
Nikola DUNOVÁ -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights