Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek – Lucie Musilová
Lucie Musilová
Bakalářská práce
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Current food quality brands - quantity vs. brand quality
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou označení kvality potravin v České republice, konkrétními značkami kvalit a marketingovou komunikací. Dále zjišťuje aktuální komunikační strategií značek kvality a vnímání současného potravinového trhu spotřebiteli. Autorovi jde o potvrzení hypotézy, podle které jsou značky kvality vnímány jako nevěrohodné, a proto nejsou vyhledávané. Tato hypotéza se ze …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of food quality labeling in the Czech Republic, specific quality labels and marketing communication. It also examines the current communication strategy of quality labels and consumer perception of the current food market. Author’s goal is to confirm hypothesis that quality labels are perceived as unreliable and therefore not sought after. This hypothesis was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Roreček
- Oponent: Petra Průšová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Značky kvality potravin na českém trhu
Dominika SKALOVÁ -
Značky kvality potravin na českém trhu
Nikola DUNOVÁ -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle
Název
Vložil
Vloženo
Práva