Thi Nam Binh Ninhová

Bakalářská práce

Sex a erotika v reklamě

Sex and Erotica in Advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem "Erotika a sex v reklamě". Zaměřuje se především na využití erotických a sexuálních motivů u propagace netradičního produktu. Hlavním cílem je zjištění, jak spotřebitelé vnímají využití erotiky a sexu v reklamě a jaký vliv mají tyto reklamy na jejich nákupní chování. Práce analyzuje rozdílné vnímání této problematiky mezi muži a ženami. V teoretické části je definována …více
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with the topic "Erotica and sex in advertising". Above all it focuses on the use of erotic and sexual motive in advertising on non-traditional product. Aim of this thesis is to find out how consumer perceive the use of erotica and sex in advertising and if it has an impact on their purchasing behaviour. The thesis also analyses the difference between woman's and man …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ninhová, Thi Nam Binh. Sex a erotika v reklamě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace