Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin – Bc. Marta Nosková Žurková, DiS.
Bc. Marta Nosková Žurková, DiS.
Master's thesis
Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin
Communication strategy of Marvel film released to Czech theaters
Abstract:
Tématem diplomové práce je návrh komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin. V teoretické části diplomová práce definuje termíny jako filmový marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, které vedle reklamy, public relation, podpory prodeje, společně s guerilla, influencer a event marketingem, zahrnuje nejdůležitější prvky komunikace filmu - trailer a …moreAbstract:
The topic of the thesis is the proposal of a communication strategy for a Marvel film to be released in Czech cinemas. In the theoretical part, the thesis defines the terms such as film marketing, marketing communication, communication mix and its tools, which, in addition to advertising, public relations, a sales promotion, along with guerrilla, influencer, and event marketing, includes the essential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOSKOVÁ ŽURKOVÁ, Marta. \textit{Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/62e1kg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nosková Žurková, Marta. Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Sára Fábry -
Návrh komunikační strategie pro drobný podnik s využitím sociálních médií
Tereza Čonková -
Využitie influencer marketingu pri propagácii produktov na trhu s módou
Nikola Vidová -
Transformace komunikace značek v kosmetickém průmyslu prostřednictvím influencer marketingu
Tereza Albertová -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová -
Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19
Kateřina Stejskalová -
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Sabina Šedivá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 62e1kg 62e1kg/2
19/6/2023