Tomáš Kalenda

Bakalářská práce

Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů

Marketing Research and Analysis of Consumers' Preferences in terms of Smart Phones' Market
Anotace:
Základním cílem této bakalářské práce je v rámci teoreticko-metodologické části stručně shrnout problematiku marketingového výzkumu, jeho začlenění v marketingovém řízení a také popsat základní aspekty mezinárodního marketingového výzkumu a etiky marketingového výzkumu. Cílem analytické části této práce je pak provést elektronické dotazníkové šetření v rámci analýzy spotřebitelských preferencí na trhu …více
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis in terms of theoretical-methodological part is to briefly summarize the topic of the marketing research, its role in the marketing management and to describe main aspects of the international marketing research and the ethics of the marketing research. The main goal of the analytical part of this thesis is to conduct electronic survey research in terms of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marek Třeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38050