Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů – Tomáš Kalenda
Tomáš Kalenda
Bakalářská práce
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů
Marketing Research and Analysis of Consumers' Preferences in terms of Smart Phones' Market
Anotace:
Základním cílem této bakalářské práce je v rámci teoreticko-metodologické části stručně shrnout problematiku marketingového výzkumu, jeho začlenění v marketingovém řízení a také popsat základní aspekty mezinárodního marketingového výzkumu a etiky marketingového výzkumu. Cílem analytické části této práce je pak provést elektronické dotazníkové šetření v rámci analýzy spotřebitelských preferencí na trhu …víceAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis in terms of theoretical-methodological part is to briefly summarize the topic of the marketing research, its role in the marketing management and to describe main aspects of the international marketing research and the ethics of the marketing research. The main goal of the analytical part of this thesis is to conduct electronic survey research in terms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marek Třeček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy
Lenka Schrömerová -
Spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva
Markéta Kuttlerová -
Spotřebitelské preference udržitelných potravin - biopotraviny
Hana SVOBODOVÁ -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Marketingový výzkum pracovních zájmů studentů technických oborů
Nikola Glogarová