Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů – Tomáš Kalenda
Tomáš Kalenda
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů
Marketing Research and Analysis of Consumers' Preferences in terms of Smart Phones' Market
Abstract:
Základním cílem této bakalářské práce je v rámci teoreticko-metodologické části stručně shrnout problematiku marketingového výzkumu, jeho začlenění v marketingovém řízení a také popsat základní aspekty mezinárodního marketingového výzkumu a etiky marketingového výzkumu. Cílem analytické části této práce je pak provést elektronické dotazníkové šetření v rámci analýzy spotřebitelských preferencí na trhu …moreAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis in terms of theoretical-methodological part is to briefly summarize the topic of the marketing research, its role in the marketing management and to describe main aspects of the international marketing research and the ethics of the marketing research. The main goal of the analytical part of this thesis is to conduct electronic survey research in terms of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38050
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Marek Třeček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková