Marketingový výzkum trhu acidobazických analyzátorů v ČR – Ing. Simona Pamio
Ing. Simona Pamio
Master's thesis
Marketingový výzkum trhu acidobazických analyzátorů v ČR
Marketing reasearch of acid base analyzers market in Czech republic
Abstract:
Hlavním cílem mé diplomové práce je provedení marketingového výzkumu trhu analyzátorů krevních plynů v České republice. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoreticko-metodologické a implementační. V úvodu jsou stanoveny cíle, kterých má být výzkumem dosaženo a nastíněny metody aplikace. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingového výzkumu, jeho členění …moreAbstract:
The main issue of my graduation theses is the marketing research of the blood gas analyzer market in the Czech republic. The theses consist of two parts, the theoretical-methodology part and the implementation part. Objectives to be obteined by the research are determined in the preamble of the theses and there are also outlined application methods. The theoretical part is focused on definition of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yrzry/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Roman Storch, CSc.
- Reader: doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Bridging the mental health treatment gap in Slovakia
Viktória Jakubičková -
SWOT analýza reformy zdravotnictví v ČR
Pavel MARTINŮ -
Analýza kulturní situace ve Velké Bíteši
Marcela Čechová -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Vztahy mezi organizacemi v odvětví veletrhů z pohledu strategie konkurence a kooperace
Nicoletta Akhlasová -
Analýza trhu a konkurence autoservisů a určení vhodné strategie pro vybraný autoservis
Zuzana Rázlová