Marketingový výzkum trhu acidobazických analyzátorů v ČR – Ing. Simona Pamio
Ing. Simona Pamio
Diplomová práce
Marketingový výzkum trhu acidobazických analyzátorů v ČR
Marketing reasearch of acid base analyzers market in Czech republic
Anotace:
Hlavním cílem mé diplomové práce je provedení marketingového výzkumu trhu analyzátorů krevních plynů v České republice. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoreticko-metodologické a implementační. V úvodu jsou stanoveny cíle, kterých má být výzkumem dosaženo a nastíněny metody aplikace. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingového výzkumu, jeho členění …víceAbstract:
The main issue of my graduation theses is the marketing research of the blood gas analyzer market in the Czech republic. The theses consist of two parts, the theoretical-methodology part and the implementation part. Objectives to be obteined by the research are determined in the preamble of the theses and there are also outlined application methods. The theoretical part is focused on definition of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yrzry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Bridging the mental health treatment gap in Slovakia
Viktória Jakubičková -
SWOT analýza reformy zdravotnictví v ČR
Pavel MARTINŮ -
Analýza kulturní situace ve Velké Bíteši
Marcela Čechová -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Vztahy mezi organizacemi v odvětví veletrhů z pohledu strategie konkurence a kooperace
Nicoletta Akhlasová -
Analýza trhu a konkurence autoservisů a určení vhodné strategie pro vybraný autoservis
Zuzana Rázlová