Projekt a realizace AV podpory propagace jezdeckého sportu pro cílovou skupinu dětí do 12 let – Ing. Martina Peštová
Ing. Martina Peštová
Bakalářská práce
Projekt a realizace AV podpory propagace jezdeckého sportu pro cílovou skupinu dětí do 12 let
A study of audio-visual support for promoting equestrian sport for a focus group of children to age twelve
Anotace:
Tématem této práce je sportovní marketing, a to zejména jezdeckého sportu zaměřený na dětské publikum, s cílem vytvořit propagační video tohoto druhu sportu s danou cílovou skupinou. Přibližuji tvorbu AV podpor od dramaturgické přípravy, produkce až po postprodukci.Abstract:
The content of the thesis is sports marketing, primarily equestrian sports marketing. Children are the targeted audience, and the intent is to create a promotional video for this sport sector and this specific focus group. I will show the entire process of creating a promotional video, from the initial preparation, to pre-production, through production, and then the entire post-production process.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tvv4d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Slavomír Paravičiny
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
Influencer marketing se zaměřením na děti druhého stupně základní školy
Kateřina KŘENKOVÁ -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
Vliv médií na hru dítěte v předškolním období
Eva ČAPKOVÁ -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová