Tvorba mediální stategie – Ing. Karolína Pleštilová
Ing. Karolína Pleštilová
Bachelor's thesis
Tvorba mediální stategie
Media strategy preparation
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá procesem přípravy a tvorby mediální strategie. V metodologické části se zabývá především základními mediálními pojmy, postupy a jednotlivými mediatypy. V aplikační části je vysvětlen postup zadávání kampaně z praktického pohledu autorky. Je zde rozepsán postup přípravy mediální strategie a dále popis detailního plánování. V neposlední řadě je zde i rozbor stavu současného …viacAbstract:
This Bachelor’s degree thesis deals with the process of preparing and creation communication strategy. The methodological part is focused on media terminology, processes and mediatypes. A content of the practical part of this thesis is process of briefing mediabuying agency of practical view of a writer. A procedure of preparing media strategy and a description of detailed planning are describe in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b8wy5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Strategic Plan of the Zakřany Municipality
Petra Kozlová -
Strategic Analysis and Plan of a Selected Enterprise
Silvie Svobodová -
Strategic development plan of the Microregion Bystřicko
Petra Vrbasová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin