Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů – Michal Cienciala
Michal Cienciala
Diplomová práce
Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů
Evaluation of the Brand's Competitive Position on the Energy Drinks Market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zhodnocení konkurenční situace energetických nápojů v maloobchodních jednotkách, s důrazem na značku Red Bull. Na základě pozorování byly vypracovány návrhy na eliminaci případných nedostatků a zvýšení konkurenceschopnosti. Výsledkem těchto návrhů by měla být optimalizace oblastí, které by umožnily společnosti Red Bull posílit svou pozici na trhu a dosáhnout vyšší úrovně …víceAbstract:
The aim of this thesis was to evaluate the competitive position of energy drinks in retail units, with a focus on the Red Bull brand. Based on observations, proposals were developed to address potential shortcomings and enhance competitiveness. The outcome of these proposals should lead to the optimization of areas enabling Red Bull to strengthen its market position and achieve a higher level of competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Hana Káňová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIENCIALA, Michal. \textit{Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/62u2me/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková