Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o. – Ing. Jitka PACVOŇOVÁ
Ing. Jitka PACVOŇOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.
Analysis of customers´ expectations during the emption of worn-out cars for company Auto color Design, Ltd.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007 …moreAbstract:
This bachelor work deals with issue of customers´ expectations that becomes an important factor of company success. In the theoretical part of this work there is a summary of literary sources, which are intent on the principle and detection of customers´ expectations. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made from 10th March to 11th April 2007. The research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier:
4123
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PACVOŇOVÁ, Jitka. \textit{Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/62y3yt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PACVOŇOVÁ, Jitka. Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
Využití CRM systémů v organizaci
Šárka Kaiserová -
Návrh průzkumu spokojenosti s CRM řešením
Michal Fučík -
Výběr a návrh implementace CRM systému pro podporu obchodně marketingových aktivit firmy
Miroslav Koláček -
Využití CRM dat v on-line marketingu
Tomáš Symerský -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Návrh systému komunikace se zákazníky v prostředí malého podniku
Monika ULRYCHOVÁ -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla