Ing. Jitka PACVOŇOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.

Analysis of customers´ expectations during the emption of worn-out cars for company Auto color Design, Ltd.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007 …more
Abstract:
This bachelor work deals with issue of customers´ expectations that becomes an important factor of company success. In the theoretical part of this work there is a summary of literary sources, which are intent on the principle and detection of customers´ expectations. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made from 10th March to 11th April 2007. The research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier: 4123

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PACVOŇOVÁ, Jitka. Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.