Recepce publicistických komunikátů – Marcel MIHALIK
Marcel MIHALIK
Bakalářská práce
Recepce publicistických komunikátů
Perception of the journalism communique
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice recepce publicistických komunikátů. Obsahuje část praktickou a část teoretickou, jejímž cílem je zjistit, jakým způsobem recipienti recipují tištěné publicistické komunikáty.Abstract:
This bachelor's thesis discusses a perception of journalistic communiqué. It contains theoretical part and practical part wchich want to find out how the readers accept the information from the printed news papers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Patrik Mitter, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIHALIK, Marcel. Recepce publicistických komunikátů. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJ SV se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Persvaze a její prostředky na webu iDnes.cz
Šimon SEDLAŘÍK -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Alice Junková -
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze
Andrea Masárová -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Iva KŘÍŽOVÁ -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Petr ADAM -
Politicians' COVID discourse on social media: comparative discourse analysis of tweets by Donald Trump and Joe Biden
Kristina KONVIČNÁ