Ing. Jiří Hruška

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb

Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a company XY in sector of services
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou integrované marketingové komunikace a jejím nástrojem - podporou prodeje ve společnosti působící v sektoru služeb. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní pojmy nezbytné pro pochopení této problematiky, jakými jsou např.: komunikační mix, podpora prodeje a její nástroje či sektor služeb. V aplikační části je popsán komunikační mix a podpora …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of integrated marketing communication, and sales promotion in sector of services. The theoretical and methodological part explains the basic concepts necessary to understand the issue, such as: communication mix, sales promotion and its tools or sector of services. The practical part describes the communication mix and sales promotion of company Lazne Podebrady …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Věra Seifertová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní