Ing. Jiří Hruška

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb

Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a company XY in sector of services
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou integrované marketingové komunikace a jejím nástrojem - podporou prodeje ve společnosti působící v sektoru služeb. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní pojmy nezbytné pro pochopení této problematiky, jakými jsou např.: komunikační mix, podpora prodeje a její nástroje či sektor služeb. V aplikační části je popsán komunikační mix a podpora …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of integrated marketing communication, and sales promotion in sector of services. The theoretical and methodological part explains the basic concepts necessary to understand the issue, such as: communication mix, sales promotion and its tools or sector of services. The practical part describes the communication mix and sales promotion of company Lazne Podebrady …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Věra Seifertová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní