Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb – Ing. Jiří Hruška
Ing. Jiří Hruška
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a company XY in sector of services
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou integrované marketingové komunikace a jejím nástrojem - podporou prodeje ve společnosti působící v sektoru služeb. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní pojmy nezbytné pro pochopení této problematiky, jakými jsou např.: komunikační mix, podpora prodeje a její nástroje či sektor služeb. V aplikační části je popsán komunikační mix a podpora …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of integrated marketing communication, and sales promotion in sector of services. The theoretical and methodological part explains the basic concepts necessary to understand the issue, such as: communication mix, sales promotion and its tools or sector of services. The practical part describes the communication mix and sales promotion of company Lazne Podebrady …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: doc. Ing. Věra Seifertová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUŠKA, Jiří. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/632iv0/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova