Bc. Veronika Maroušková

Bakalářská práce

Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce

The analysis of private labels in selected retail chain
Anotace:
Zvoleným tématem této bakalářské práce je Analýza privátních značek v maloobchodním řetězci. Cílem této práce je analyzovat mix privátních značek, který nabízí maloobchodní řetězec Lidl Česká republika, v. o. s. Dalším cílem je provedení analýzy vnímání těchto privátních značek zákazníky. V první části se práce zaměřuje na teoretický rozbor tématu, který vychází především ze zpracovávání odborných …více
Abstract:
The theme of this Bachelor´s thesis is the analysis of private brands situated in a retail chain. The key objective of the thesis is to analyze a combination of private brands offered in a retail chain Lidl Stiftung & Co. KG in Czech Republic. Additional purpose of this thesis is to analyze the consumer´s perception of private brands. The first section focuses on the theoretical analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Romana Křížová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích