Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce – Bc. Veronika Maroušková
Bc. Veronika Maroušková
Bakalářská práce
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
The analysis of private labels in selected retail chain
Anotace:
Zvoleným tématem této bakalářské práce je Analýza privátních značek v maloobchodním řetězci. Cílem této práce je analyzovat mix privátních značek, který nabízí maloobchodní řetězec Lidl Česká republika, v. o. s. Dalším cílem je provedení analýzy vnímání těchto privátních značek zákazníky. V první části se práce zaměřuje na teoretický rozbor tématu, který vychází především ze zpracovávání odborných …víceAbstract:
The theme of this Bachelor´s thesis is the analysis of private brands situated in a retail chain. The key objective of the thesis is to analyze a combination of private brands offered in a retail chain Lidl Stiftung & Co. KG in Czech Republic. Additional purpose of this thesis is to analyze the consumer´s perception of private brands. The first section focuses on the theoretical analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/q2tf1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Jana Bednářová -
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
Jakub Haňka -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Denisa Jíchová -
Fairtrade produkty v maloobchodních řetězcích
Květa Humpová