Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce – Bc. Veronika Maroušková
Bc. Veronika Maroušková
Bachelor's thesis
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
The analysis of private labels in selected retail chain
Abstract:
Zvoleným tématem této bakalářské práce je Analýza privátních značek v maloobchodním řetězci. Cílem této práce je analyzovat mix privátních značek, který nabízí maloobchodní řetězec Lidl Česká republika, v. o. s. Dalším cílem je provedení analýzy vnímání těchto privátních značek zákazníky. V první části se práce zaměřuje na teoretický rozbor tématu, který vychází především ze zpracovávání odborných …moreAbstract:
The theme of this Bachelor´s thesis is the analysis of private brands situated in a retail chain. The key objective of the thesis is to analyze a combination of private brands offered in a retail chain Lidl Stiftung & Co. KG in Czech Republic. Additional purpose of this thesis is to analyze the consumer´s perception of private brands. The first section focuses on the theoretical analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/q2tf1/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAROUŠKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/634v2q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Jana Bednářová -
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
Jakub Haňka -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Fairtrade produkty v maloobchodních řetězcích
Květa Humpová -
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Denisa Jíchová