Bc. Veronika Maroušková

Bachelor's thesis

Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce

The analysis of private labels in selected retail chain
Abstract:
Zvoleným tématem této bakalářské práce je Analýza privátních značek v maloobchodním řetězci. Cílem této práce je analyzovat mix privátních značek, který nabízí maloobchodní řetězec Lidl Česká republika, v. o. s. Dalším cílem je provedení analýzy vnímání těchto privátních značek zákazníky. V první části se práce zaměřuje na teoretický rozbor tématu, který vychází především ze zpracovávání odborných …more
Abstract:
The theme of this Bachelor´s thesis is the analysis of private brands situated in a retail chain. The key objective of the thesis is to analyze a combination of private brands offered in a retail chain Lidl Stiftung & Co. KG in Czech Republic. Additional purpose of this thesis is to analyze the consumer´s perception of private brands. The first section focuses on the theoretical analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Romana Křížová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích