Dětské otázky o světě a jejich implementace do třídního kurikula – Mgr. Katarína KRUTÁKOVÁ
Mgr. Katarína KRUTÁKOVÁ
Bakalářská práce
Dětské otázky o světě a jejich implementace do třídního kurikula
Children's questions about the world and their implementation into the class curriculum
Abstract:
In its introduction the theoretical part of the bachelor thesis characterizes a child of pre-school age with a focus on his cognitive development. The next chapter presents a constructivist approach in child education. It describes its representatives and compares their theories. This part is followed by the characteristics of children's preconcepts and child's questions. It describes their role and …víceAbstract:
Bakalárska práca v úvode teoretickej časti charakterizuje dieťa predškolského veku so zameraním na jeho kognitívny vývin a jeho špecifiká. V ďalšej kapitole predstavuje konštruktivistický prístup vo výchove a vzdelávaní detí. Popisuje jeho predstaviteľov a porovnáva ich teórie. Na túto časť práca nadväzuje charakteristikou detských prekonceptov a detských otázok. Popisuje ich úlohu a význam pre kognitívny …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUTÁKOVÁ, Katarína. Dětské otázky o světě a jejich implementace do třídního kurikula. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inšpekčná kontrola v materskej škole z pohľadu začínajúceho učiteľa
Romana Krnáčová -
Analýza sociálnych zručností detí s poruchou autistického spektra v materskej škole
Eunika Muntágová -
Integrácia dieťaťa s poruchou autistického spektra v materskej škole Montessori
Iveta Citrjaková -
Hra ako špecifická pomôcka v materskej škole pre deti so zdravotným postihnutím (matematické predstavy)
Katarína BORSUKOVÁ -
Dramatické hry pre deti v materskej škole
Antonia MATEJČIKOVA -
Model využitia digitálnych technológií v materskej škole
Eva GAŠPAROVÁ -
Návrh fungovania materskej školy v kontexte diverzného prostredia
Nela Kériová -
Príprava a realizácia obvodového plášťa materskej školy v obci Mojš
Michal Briš