Lucie Povýšilová

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu svatební agentury

Designing Marketing Mix for a Wedding Agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnutí efektivního marketingového mixu svatební agentury. Jako výzkumná metoda bylo zvoleno - osobní dotazování. Pomocí dotazníkového šetření byly zjišťovány preference potenciálních klientů nové svatební agentury. Návrhy a doporučení se týkaly vytvoření vhodného marketingového mixu, který umožní nové svatební agentuře sestavit nabídku služeb dle požadavků klientů …více
Abstract:
The goal of the bachaleor thesis is to propose efficient wedding agency marketing mix. The evaluation was done by personal questionaries recording potential customer's preferences. The thesis suggests suitable marketing mix which can be used to setup a service portfolio based on client's demand.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Sandra Vítková
  • Oponent: Miluše Hluchníková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava