Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel – Adam Kovářík
Adam Kovářík
Bakalářská práce
Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
Anotace:
Většina call center potřebují k provozu speciální hardware a kanceláře. Agenti, kteří odpovídají volajícím na často kladené dotazy, musí hledat v souborech, které jsou mnohdy na různých uložištích. To způsobuje dlouhou dobu čekání pro volající. S novými cloud technologiemi je možné vytvořit call centrum založené pouze na cloudovém prostředí, bez jakýchkoliv drahých hardwarů. Agenti tak musí pracovat …víceAbstract:
Most call centers currently require expensive hardware and office spaces to operate. Also, agents who answer customers' questions must manually search for answers in files commonly scattered across multiple locations. This prolongs answering time which, resulting in longer calls and thus larger waiting queues. With new cloud technologies, it is possible to create a call centre hosted purely in cloud …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Filip Vencovský
- Oponent: Jan Kučera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika