Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel – Adam Kovářík
Adam Kovářík
Bachelor's thesis
Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
Abstract:
Většina call center potřebují k provozu speciální hardware a kanceláře. Agenti, kteří odpovídají volajícím na často kladené dotazy, musí hledat v souborech, které jsou mnohdy na různých uložištích. To způsobuje dlouhou dobu čekání pro volající. S novými cloud technologiemi je možné vytvořit call centrum založené pouze na cloudovém prostředí, bez jakýchkoliv drahých hardwarů. Agenti tak musí pracovat …moreAbstract:
Most call centers currently require expensive hardware and office spaces to operate. Also, agents who answer customers' questions must manually search for answers in files commonly scattered across multiple locations. This prolongs answering time which, resulting in longer calls and thus larger waiting queues. With new cloud technologies, it is possible to create a call centre hosted purely in cloud …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85187
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Filip Vencovský
- Reader: Jan Kučera
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika