Adam Kovářík

Bachelor's thesis

Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel

Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
Abstract:
Většina call center potřebují k provozu speciální hardware a kanceláře. Agenti, kteří odpovídají volajícím na často kladené dotazy, musí hledat v souborech, které jsou mnohdy na různých uložištích. To způsobuje dlouhou dobu čekání pro volající. S novými cloud technologiemi je možné vytvořit call centrum založené pouze na cloudovém prostředí, bez jakýchkoliv drahých hardwarů. Agenti tak musí pracovat …more
Abstract:
Most call centers currently require expensive hardware and office spaces to operate. Also, agents who answer customers' questions must manually search for answers in files commonly scattered across multiple locations. This prolongs answering time which, resulting in longer calls and thus larger waiting queues. With new cloud technologies, it is possible to create a call centre hosted purely in cloud …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2022
  • Supervisor: Filip Vencovský
  • Reader: Jan Kučera

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85187

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Theses on a related topic