Faktory účinnosti reklamního sloganu a jejich vnímání spotřebitelem – Marcela Marešová
Marcela Marešová
Bakalářská práce
Faktory účinnosti reklamního sloganu a jejich vnímání spotřebitelem
The factors of effective of advertising slogan and their consumer perception
Anotace:
Cílem bakalářské práce je, vedle teoretického objasnění potřebných pojmů, vymezení vlastností účinného reklamního sloganu a demonstrace jejich využití v praxi na konkrétních příkladech. Dalším cílem práce je pomocí provedeného dotazníkového šetření vyjasnit, jaké vlastnosti respondenti u sloganů oceňují a charakteristika eventuálních souvislosti mezi naplněním vymezených vlastností, známostí sloganu …víceAbstract:
The aim of this Bachelor Thesis is besides theoretical clarification of the necessary terms, defining characteristics of an effective advertising slogan and a demonstration of their use in practice with concrete examples too. Another aim of this work is using a questionnaire survey to clarify what characteristics of slogan respondents appreciate and determination of possible relation between the attainment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný