Marcela Marešová

Bakalářská práce

Faktory účinnosti reklamního sloganu a jejich vnímání spotřebitelem

The factors of effective of advertising slogan and their consumer perception
Anotace:
Cílem bakalářské práce je, vedle teoretického objasnění potřebných pojmů, vymezení vlastností účinného reklamního sloganu a demonstrace jejich využití v praxi na konkrétních příkladech. Dalším cílem práce je pomocí provedeného dotazníkového šetření vyjasnit, jaké vlastnosti respondenti u sloganů oceňují a charakteristika eventuálních souvislosti mezi naplněním vymezených vlastností, známostí sloganu …více
Abstract:
The aim of this Bachelor Thesis is besides theoretical clarification of the necessary terms, defining characteristics of an effective advertising slogan and a demonstration of their use in practice with concrete examples too. Another aim of this work is using a questionnaire survey to clarify what characteristics of slogan respondents appreciate and determination of possible relation between the attainment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35710