Ing. Hana Dvořáčková

Bakalářská práce

Tvorba marketingového plánu

Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem této práce je vytvoření marketingového plánu za účelem propagace inovovaného produktu a zviditelnění konkrétní firmy. První část, která zahrnuje teorii a metodologii, se věnuje struktuře, obecnému popisu a některým metodám, které jsou podkladem pro vytvoření správného marketingového plánu. Druhá, praktická, část obsahuje aplikaci uvedené teorie a metod z první části, jejímž výsledkem je navržení …více
Abstract:
The subject of this work is to create a marketing plan for the purpose of promoting an innovated product and raising the profile of a specific company - a language school. The first part, which includes theory and methodology,is devoted to structure, a general description and some methods that are a basis for creating the right marketing plan. The second, practical part covers the given theory and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta