Ing. Hana Dvořáčková
Bakalářská práce
Tvorba marketingového plánu
Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem této práce je vytvoření marketingového plánu za účelem propagace inovovaného produktu a zviditelnění konkrétní firmy. První část, která zahrnuje teorii a metodologii, se věnuje struktuře, obecnému popisu a některým metodám, které jsou podkladem pro vytvoření správného marketingového plánu. Druhá, praktická, část obsahuje aplikaci uvedené teorie a metod z první části, jejímž výsledkem je navržení …víceAbstract:
The subject of this work is to create a marketing plan for the purpose of promoting an innovated product and raising the profile of a specific company - a language school. The first part, which includes theory and methodology,is devoted to structure, a general description and some methods that are a basis for creating the right marketing plan. The second, practical part covers the given theory and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lng8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
Ivana Zeilerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová