Bc. Václav Janošek

Bakalářská práce

Dynamics CRM 2011 a program pro odvádění práce

Dynamics CRM 2011 and Work Tracking Program
Anotace:
Práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky a jejich podporu systémem Microsoft Dynamics CRM 2011. Cílem práce je naprogramovat aplikaci pro odvádění práce a popsat nástroje a technologie dostupné při její tvorbě.
Abstract:
Bachelor's thesis is focused on customer relationship management supported by Microsoft Dynamics CRM 2011. The goal of work is to create an aplication for recording progress of work and to describe used tools and technologies which are available for aplication development.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: RNDr. Ing. Tomáš Ludík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačové systémy a zpracování dat